Zamek Królewski w Inowłodzu
7 ZAMKÓW, KTÓRE MOŻNA ZWIEDZIĆ Z PSEM

Zwiedzanie z psem ma same zalety. Psiak ma zapewniony ciekawy spacer połączony z lekcją historii:), podczas którego poznaje nowe miejsca i ludzi. Dodatkowo nie musimy się o niego martwić, bo przecież cały czas jest z nami. Odpada też problem z zapewnieniem mu opieki pod naszą nieobecność, czy zwiedzania w pośpiechu i pędzenia do domu na wieczorny spacer. A po powrocie pies odsypia całą eskapadę przez kilkanaście godzin (jak nie dłużej). Dlatego jeśli Wasz pies lubi jeździć samochodem, a duże skupiska… Read more »

czytaj więcej >>
8 zamków, które można zwiedzić z psem, czyli ruszamy z psem na zamki województwa śląskiego i dolnośląskiego

No i stało się! Do naszej rodziny dołączył psiak o imieniu Dino – jak dinozaur z Flinstonów. Oczywiście jest to  uroczy i słodki bokser, który uwielbia jeździć samochodem. Trudno powiedzieć czy lubi zwiedzać, ale na pewno lubi być z nami i poznawać nowe miejsca, dlatego zakładam, że do zwiedzania się przekona:) Poza tym wielkiego wyboru nie ma:) Ponieważ Dino nie jest już małą kuleczką, a całkiem sporym psem zaczęliśmy zabierać go na pierwsze wycieczki. I tu pojawia się pytanie –… Read more »

10 nowych atrakcji turystycznych w Polsce – 2018 rok

Z każdym rokiem ilość nowych atrakcji turystycznych w Polsce rośnie w tempie ekspresowym. W tym natłoku można się trochę zagubić dlatego przygotowaliśmy dla Was krótkie zestawienie najciekawiej zapowiadających się atrakcji jakie zostaną udostępnione w 2018 roku. 1. Wieża widokowa Krynica Zdrój – otwarcie jesień 2018 r. Będzie to drewniana wieża o wysokości 49,5 metra, wzniesiona w paśmie lasów Jaworzyny Krynickiej, na szczycie stacji narciarskiej Słotwiny Arena. Trasa do wieży prowadzić będzie po specjalnie przygotowanej ,,drewnianej ścieżce” o długości 1030 metrów, która… Read more »

czytaj więcej >>
Jakie buty wybrać w góry czyli słów kilka o butach trekkingowych

Wybierając się na górskie szlaki najważniejszą rzeczą jaką powinniśmy ze sobą zabrać są odpowiednie buty. To tak naprawdę od nich zależy czy z naszej wycieczki zapamiętamy piękne widoki czy też nasilający się z każdym stawianym krokiem ból. Może się Wam wydawać, że przesadzam, ale uwierzcie mi – sam przechodziłem przez katusze związane ze złymi butami, dlatego zachęcam Was do przeczytania tego wpisu, abyście nie musieli uczyć się na własnych błędach. Od razu zaznaczam, że w poniższym tekście skupiłem się na… Read more »

Pomysł na weekend w okolicach Warszawy czyli spływ kajakowy rzeką Świder z pałacem w tle

Korzystając z pięknej pogody postanowiliśmy zrealizować pomysł jaki od dłuższego czasu chodził nam po głowie czyli wyprawa kajakowa. Oczami wyobraźni widzieliśmy już bajkowy relaks wśród dzikiej przyrody. Podpytaliśmy znajomych nad jaką rzekę najlepiej się wybrać. Opinie były o dziwo zgodne – Świder. Jednak zarezerwowanie kajaków w sezonie wakacyjnym w okolicach Warszawy nie jest wcale taką prostą sprawą. Udało nam się umówić dopiero na kolejną niedzielę i to na godzinę 13! Godzina umiarkowanie nam pasowała – woleliśmy zacząć wcześniej, ale cóż… Read more »

czytaj więcej >>
Pomysł na weekendową wycieczkę na Mazurach (niedaleko Warszawy)

Follow my blog with Bloglovin Czy w środku lata w Polsce można pojechać na Narty? Tak, tylko zamiast deski lub nart zabierzcie kąpielówki i ręczniki, bo jedziemy do miejscowości Narty leżącej nad jeziorem Świętajno Narckie. Jest to nasze ostatnie odkrycie, które ma szanse zyskać tytuł perełki wakacji 2017:-) Co prawda wspominałem, że następny pomysł na wycieczkę w okolicach Warszawy będzie obejmował Żelazową Wolę, jednak piękna pogoda jaką (odpukać) mamy w ostatnich dniach stanowi idealny pretekst, żeby polecić Wam wypad na… Read more »

Muzea i wystawy w Warszawie, które zwiedzisz całkowicie bezpłatnie!

Warszawa to niekończąca się liczba imprez, wystaw, koncertów i innych wydarzeń. Niestety duża liczba możliwości, to jeszcze większa liczba wymówek, jakie usprawiedliwiają leniwe spędzanie czasu w domu (i żeby nie było mówię tutaj także o sobie). A to pogoda nie taka, a to czasu brak… A jednym z najczęstszych wykrętów są zbyt wysokie koszty związane z takimi wyjściami. Tymczasem na bardzo dużą część wydarzeń kulturalnych w Warszawie obowiązuje wstęp wolny. Dziś skupię się na muzeach i innych stałych wystawach, które… Read more »

czytaj więcej >>
Pomysł na weekend w okolicach Warszawy, Łodzi i Płocka (wycieczka jednodniowa)

Gdy opowiadam o swoich weekendowych wypadach najczęściej słyszę pytanie ,,Skąd wiedziałeś o tym miejscu!?” Tak jakbym posiadł wiedzę tajemną, dostępną tylko dla wybranych. A tak nie jest! Za pośrednictwem tego bloga chciałbym dzielić się informacjami na temat najpiękniejszych zakątków Polski, jakie udało mi się odkryć i odwiedzić. A gdy znowu ktoś zapyta mnie o propozycję weekendowej wycieczki po prostu odeślę na stronę:) Cykl wpisów ,,Pomysł na weekend” będzie zawierał plany jedno- i dwudniowych wycieczek po Polsce. Chciałoby się rzec –… Read more »